Termeni si conditii 

1.     Definitii

VICTRONIC – Denumire conventionala ce face referire la SC JUGUAR IMP SRL
SITE - prin Site se va intelege Domeniul www.victronic.ro, subdomeniile acestuia si intreg continutul domeniului sau subdomeniilor.

Prin continut, in sensul prezetelor termeni si conditii se vor intelege urmatoarele:

  • Oricare dintre informatiile aflate pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;
  • continutul oricarui e-mail trimis, de catre VICTRONIC , CLIENTILOR sai prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informatie transmisa prin orice mijloc, de catre un angajat al VICTRONIC , catre oricare dintre CLIENTII site-ului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acestia;
  • informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de VICTRONIC  intr-o anumita perioada;
  • informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care VICTRONIC  are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
  • date referitoare la VICTRONIC , sau alte date privilegiate ale acesteia.

CAMPANIE - actiunea de a expune in scop comercial, exclusiv in mod electronic si doar prin intermediul site-ului a unui numar finit de produse avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre VICTRONIC. 

SERVICIU - serviciul de comert electronic, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice. 

MEMBRU - Persoana fizica care obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre VICTRONIC  (electronic, telefonic, etc), in baza unui acord de utilizare existent intre VICTRONIC si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

CONT - ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui singur MEMBRU accesul la zone restrictionate ale SITEULUI prin care se face accesul la SERVICIU/contractare. 

CLIENT - Persoana fizica care are calitatea de MEMBRU VICTRONIC  si/sau persoana care a plasat cel putin o comanda pe site.

DOCUMENT - prezentele Termeni si Conditii

CONTRACT la distanta – conform definitiei cuprinse in O.G. 34/2014 orice contract încheiat între profesionist şi consumator în cadrul unui sistem de vânzări sau de prestare de servicii la distanţă organizat, fără prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat contractul;

NEWSLETTER / ALERTA - mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS), asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre VICTRONIC  intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea VICTRONIC  cu referire la informatiile continute de acesta.

TRANZACTIE - incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea sau promisiunea de vanzare a unui produs / serviciu de catre VICTRONIC  catre Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre VICTRONIC , indiferent de modalitatea de livrare;

2. General 

2.1. Prin intermediul termenilor si conditiilor se stabileste modul de utilizare a Siteului/Continutului/Serviciului de catre Membru sau Client, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre VICTRONIC  si acesta.

2.2. Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, Continutului/Serviciului, implica aderarea Membrului sau Clientului la prezentele termeni si conditii in afara de cazul in care continutul respectiv nu are conditii de folosire distinct formulate.

2.3. Accesul la Serviciu se face exclusiv prin accesarea siteului public disponibil www.victronic.ro.

2.4. Prin folosirea Siteului/Continutului/Serviciului, Membrul sau Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg din folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse Siteului, Continutului, Serviciului, VICTRONIC  sau oricarui tert cu care VICTRONIC  are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia Romana in vigoare.

2.5. In cazul in care Clientul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru prezentele Termeni si Conditii, se va considera ca respectivul Client a renuntat la: accesul la Serviciu, alte servicii/produse oferite de VICTRONIC prin intermediul Site-ului, primirea newslettere-lor/alertelor si/sau comunicarilor din partea VICTRONIC  de orice natura (posta electronica, apel telefonic, SMS etc), fara nicio garantie ulterioara din partea VICTRONIC, sens in care VICTRONIC va sterge toate datele care fac referire la acesta din baza sa de date, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti un a fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese in maxim 30 de zile de la notificarea scrisa a clientului.

2.6. Cu toate acestea, Clientul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord si/sau a nu accepta documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.

2.7. Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art 2.5, clientul poate sa contacteze VICTRONIC, sau sa foloseasca legaturile din continutul primit de la VICTRONIC destinate acestui scop.

2.8. Clientul nu poate sa revoce acordul exprimat in favoarea Documentului pe durata derularii unui Contract sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de  VICTRONIC.

2.9. In cazul in care Clientul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor incheiate cu VICTRONIC  si isi revoca acordul exprimat in favoarea Documentului durata derularii unei Comenzi, Clientul va indica motivele revocarii acordului. Daca in urma revocarii acordului, clientul solicita in mod expres si neechivoc anularea comenzilor aflate in derulare, VICTRONIC  nu este obligata sa le anuleze si/sau sa ramburseze clientului sumele achitate.
2.10. Acest Site este adresat doar Membrilor/Clientilor persoane fizice care au cel putin 18 ani, care au parcurs etapele inregistrarii corespunzatoare si care nu au fost suspendati sau inlaturati de catre VICTRONIC, indiferent de motivul suspendarii sau al inlaturarii. Posibilitatea de a comanda online este disponibila doar persoanelor cu domiciliul in Romania.

3. Continut

3.1.Continutul prezentului SITE este proprietatea exclusiva a VICTRONIC, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

3.2. Membrul sau Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu termenii si conditiile site-ului

3.3. Niciun continut transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea VICTRONIC si/sau al angajatului VICTRONIC care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

3.4. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

4. Contact

4.1. VICTRONIC  publica pe site, datele de identificare si contact, actualizate spre informarea Clientilor sau Membrilor.

4.2. Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Membrul sau Clientul permite VICTRONIC   sa il contacteze prin orice mijloc disponibil, incluzand si mijloacele electronice, respectiv posta electronica (e-mail, SMS).

4.3. Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea VICTRONIC de a contacta Membrul sau Clientul.

4.4. VICTRONIC isi rezerva dreptul de a nu raspunde solicitarilor de orice natura, care nu au legatura cu produsele/serviciile prezente pe site sau cu un contract incheiat cu un Membru sau Client, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, apel telefonic, SMS, etc).

5. Newslettere si alerte

5.1. In momentul in care, Membrul sau Clientul isi creaza un Cont pe Site, accepta Documentul (Termeni si Conditii), se va considera ca si-a exprimat acordul cu privire la primirea de newslettere si/sau alerte din partea VICTRONIC, transmise prin posta electronica (e-mail, SMS) si/sau apel telefonic. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client sau Membru, poate fi modificata in orice moment, cu respectarea prevederilor art. 5.3.

5.2. Datele preluate de la un Membru sau Client, in scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor, pot si vor fi folosite de catre VICTRONIC  in limitele Politicii de confidentialitate.

5.3. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor de catre Membru sau Client se poate face in orice moment prin solicitarea transmisa VICTRONIC , de catre Membru sau Client;

5.4. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru document.

5.5. VICTRONIC  nu va include in newslettere si/sau alertele transmise Membrului sau Clientului, nici un alt fel de material publicitar sub forma de continut care sa faca referire la vreun tert care nu este partener al VICTRONIC , la momentul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor. 

6. Politica de confidentialitate

Politica de confidentialitate

1. Informatii Generale

a) Introducere

Urmatoarea notificare privind protectia datelor este conceputa pentru a va informa cu privire la prelucrarea datelor dvs. personale si drepturile dvs. privind aceasta procesare in conformitate cu Regulamentul general privind protectia datelor (“RGPD”) si legislația natională în vigoare.

 b) Operatorul

Noi, VICTRONIC.RO (SC JUGUAR IMP SRL) cu sediul in oras Voluntari, B-dul Voluntari, nr. 80, lot 4, cam. 1, jud. Ilfov, Romania, reprezentam operatorul in conformitate cu RGPD si, prin urmare, suntem responsabili pentru procesarea datelor descrisa mai jos. Pentru intrebări sau solicitari privind prelucrarea datelor, va rugam sa contactati responsabilul nostru pentru protectia datelor, ale carui date de contact le puteti gasi mai jos.

c) Responsabil cu protectia datelor

Puteti contacta responsabilul nostru pentru protecția datelor in orice moment prin completarea unei cereri in scris depusa la registratura societatii sau la adresa de e-mail : juguar@juguar.ro .

Datele cu caracter personal pe care le colectam cu privire la dvs.

Informatiile pe care le colectam cu privire la dvs. si modul in care le colectam pot varia in functie de produsele si serviciile pe care le utilizati si la care subscrieti, modul in care ati utilizat produsele si serviciile si modul in care ati interactionat cu SC JUGUAR IMP SRL chiar daca nu sunteti client, sau ceea ce am obtinut de la o terta parte care avea permisiunea de a face schimb de informatii cu noi.

SC JUGUAR IMP SRL  va prelucra datele dvs. cu caracter personal in baza urmatoarelor:

  1. Executarea sau incheierea contractului cu dvs. si pentru a da curs solicitarilor dvs. Acest lucru ne permite, sa va emitem factura in functie de produsele si serviciile pe care le-ati achizitionat.
  2. Interesele comerciale legitime ale SC JUGUAR IMP SRL , de exemplu, prevenirea fraudelor, mentinerea securitatii retelei si serviciilor noastre, marketing direct si imbunatatirea serviciilor noastre. Ori de cate ori ne bazam pe acest temei juridic pentru a prelucra datele dvs., evaluam interesele noastre comerciale pentru a ne asigura ca acestea nu prevaleaza asupra drepturilor dvs. In plus, in unele cazuri aveti dreptul de a va opune acestei prelucrari. Pentru informatii suplimentare, va rugam sa consultati sectiunea Drepturile Dvs. din aceasta informare.
  3. Conformarea cu o cerinta legala imperativa, inclusiv, de exemplu, cerinte contabile si fiscale, care fac obiectul unor politici interne stricte (cum ar fi perioadele de pastrare), proceduri, si dreptul dvs. de a restrictiona utilizarea datelor proprii, care controleaza obiectul serviciilor de asistenta juridica ce vor fi prestate; sau
  4. Consimtamantul pe care il acordati atunci cand SC JUGUAR IMP SRL  nu se bazeaza pe alt temei legal. Consimtamantul poate fi retras in orice moment.

Vom colecta datele dvs.cu caracter personal atunci cand, de exemplu:

  • Cumparati sau utilizati oricare dintre produsele si serviciile noastre;
  • Va inregistrati pentru un anumit produs sau serviciu;
  • Va abonati la buletine informative, alerte sau alte servicii oferite de noi;
  • Ne contactati prin diverse canale, sau ne solicitati informatii in legatura cu un produs sau serviciu;
  • Luati parte la o competitie, tragere la sorti sau studiu;
  • Vizitati sau navigati pe site-ul nostru sau alte site-uri detinute de SC JUGUAR IMP SRL;
  • Ati acordat permisiunea altor societati, cum ar fi partenerii nostri comerciali sau asociatii nostri, precum si unor terti furnizori sau contractanti ai nostri, sa faca schimb de informatii cu noi cu privire la dvs.;
  • Atunci cand datele dvs. cu caracter personal sunt publice; sau
  • Sunteti clientul unei activitati comerciale pe care o achizitionam

De asemenea, colectam informatii de la anumite organizatii, daca este cazul si in masura in care avem temeiuri legale in acest sens.

Utilizam cookie-uri (fisiere text de mici dimensiuni stocate in browser-ul dvs.) si alte tehnici cum ar fi web beacons (fisiere de tip imagine mici, transparente utilizate pentru a urmari miscarile dvs. pe site-ul nostru). Pentru detalii suplimentare in acest sens si in legatura cu modul de a opta pentru renuntarea la acestea, va rugam sa consultati sectiunea Cookie-uri pe site-ul nostru www.victronic.ro.

Tipurile de informatii pe care le putem avea sunt, daca este cazul:

  • Numele, adresa, numarul dvs. de telefon mobil si/sau fix, data nasterii, sexul si adresa de e-mail;
  • Informatii privind contul dvs. bancar si alte informatii bancare. Vom colecta datele necesare pentru prelucrarea unei plati ori de cate ori faceti o achizitie prin transfer bancar, de asemenea datele bancare sunt necesare prelucrarii pentru returnarea eventualelor sume datorate.
  • Datele privind locatia dvs. Acestea pot fi derivate din adresa dvs. IP sau date cum ar fi codul postal sau numele unui oras;
  • Contactul dvs. cu noi, cum ar fi o nota sau inregistrarea unui apel pe care l-ati facut catre unul dintre centrele noastre de contact, un serviciu de Live Chat, un e-mail sau o scrisoare transmise sau alte evidente ale unui contact cu noi;
  • Informatii privind contul dvs., cum ar fi datele platilor datorate sau primite, facturi, note de livrare, numerele de cont sau alte informatii in legatura cu contul dvs.;
  • Informatii privind legitimitatea accesului - vom colecta parole, indicii si informatii de securitate similare utilizate pentru autentificare si accesul la conturi si servicii;
  • Preferintele dvs. pentru anumite produse, servicii si stil de viata atunci cand ne spuneti care sunt acestea sau atunci cand presupunem care sunt, in baza modului in care utilizati produsele si serviciile;
  • A se vedea sectiunea Cookie-uri pentru detalii privind ceea ce colectam utilizand cookie-uri, web beacons si alte tehnologii, inclusiv date privind reclamele;
  • Istoricul dvs. de navigare. Utilizam aceste informatii privind interesele pentru a va trimite oferte de marketing personalizate sau pentru a va arata reclame personalizate. Puteti sa renuntati la reclame conform sectiunii Cookie-uri pe site-ul nostru victronic.ro  sau, in cazul marketingului, prin intermediul sectiunii Setari privind Protectia Datelor, 
  • Informatiile pe care le obtinem din alte surse, cum ar fi agentii de credit, agentii de prevenire a fraudelor, precum si de alti furnizori de date. Acestea includ date demografice, date referitoare la interese, precum si comportamentul la navigarea online.
  • Pentru imbunatatirea serviciilor oferite, convorbirea cu consultantii nostri ar putea fi inregistrata si transcrisa in format text. Daca sunteti de acord sa autorizati inregistrarea si transcrierea, continuati apelul cu consultantii nostril. In cazul in care nu doriti acest lucru, va rugam sa inchideti apelul si sa ne contactati prin celelalte mijloace de comunicare astfel cum sunt prezentate in prezentul document.
  • Pentru programul de loialitate constand in oferirea unor avantaje, reduceri, discounturi pentru recompensarea fidelitatii clientului.

De asemenea, vom obtine informatii in legatura cu modul in care utilizati produsele si serviciile noastre, cum ar fi:

  • Nivelul serviciilor care vi se presteaza - de exemplu, probleme legate de functionalitatea serviciilor si calitatea acestora;

 Scopul prelucrarii datelor dvs.cu caracter personal

Vom utiliza datele dvs.cu caracter personal in urmatoarele scopuri:

  1. Pentru prestarea serviciului nostru
  • Pentru prelucrarea produselor si serviciilor pe care le-ati achizitionat de la noi, precum si pentru a va tine la curent cu evolutia comenzii dvs.;
  • Pentru a va furniza produsele sau serviciile relevante. Aceasta include alte servicii care nu sunt incluse in contractul cu dvs., servicii care utilizeaza informatii despre locatia dvs., precum si pentru a va contacta cu mesaje privind modificari ale produselor sau serviciilor.

Facturare si relatii cu clientii

  • Pentru a va factura si livra produsele si serviciile noastre;
  • Pentru a va contacta in cazul in care datele de facturare pe care ni le-ati furnizat sunt eronate sau incomplete;
  • Pentru a raspunde la orice intrebari sau preocupari pe care le puteti avea in legatura cu produsele sau serviciile noastre.

Mesaje privind serviciile

  • Va vom contacta cu mesaje ale serviciului de relatii cu clientii pentru a va furniza informatii la zi in legatura cu produsele si serviciile noastre, de exemplu, confirmare comenzi, confirmare livrare, solutionare cazuri de service, etc..

SC JUGUAR IMP SRL utilizeaza date cu caracter personal cum ar fi numele dvs., adresa de e-mail, parola, numarul de telefon mobil si istoricul comenzilor pentru a putea face cele mentionate mai sus. SC JUGUAR IMP SRL  creeaza rapoarte de management agregate si statistice din aceste informatii care nu va identifica in mod individual.

  1. Pentru imbunatatirea serviciilor pe care vi le oferim

Imbunatatiri si inovatii privind produsele si serviciile noastre

  • Colectam informatii anonime, fara elemente de identificare sau agregate in scopul imbunatatirii serviciilor pe care le oferim tuturor. Niciuna dintre aceste date analitice nu poate duce la identificarea dvs.

Administrarea site-urilor noastre si intelegerea modului de utilizare a site-urilor

  • Pentru protectia site-urilor noastre si gestionarea volumului de trafic si alte utilizari ale acestora. De exemplu, identificam perioadele de varf ale utilizarii, pentru a incerca sa ne asiguram ca acestea pot face fata volumului la momentele respective;
  • Pentru intelegerea modului de utilizare a site-urilor, produselor si serviciilor noastre. Astfel putem urmari sa analizam, sa dezvoltam si sa imbunatatim aceste site-urilor, produse si servicii, sa dezvoltam produse si servicii mai interesante si mai relevante, precum si sa personalizam produsele si serviciile noastre.
  1. Marketing si individualizarea serviciilor pe care vi le oferim

Marketing

  • In calitate de client al nostru, daca v-ati dat consimtamantul, va vom tine la curent in general cu privire la noile produse si servicii, va vom trimite buletine informative, va vom invita sa participati la un studiu sau va vom informa cu privire la oferte, promotii, trageri la sorti sau competitii. Individualizam aceste mesaje in baza tipurilor de produse si servicii pe care le-ati achizitionat de la noi.
  • Daca ne-ati dat permisiunea, va vom contacta si pentru a va aduce la cunostinta produsele si serviciile noastre, si cele ale altor societati care consideram ca v-ar putea interesa daca nu optati sa renuntati la primirea unor astfel de mesaje de marketing din partea noastra;
  • Va putem contacta prin curierat rapid online sau telefonic. Va vom putea contacta prin intermediul partenerilor nostri, insa acestia vor fi autorizati sa prelucreze datele Dvs. personale numai in numele SC JUGUAR IMP SRL  si in conformitate cu politicile noastre;
  • Puteti controla permisiunile dvs. de marketing si datele pe care le utilizam pentru individualizarea acestor comunicari in orice moment vizitand sectiunea Setarile dvs. privind protectia datelor in site-ul nostru ww. victronic.ro

Publicitate online

  • Pentru a va transmite o publicitate relevanta pentru dvs., veti vedea, de asemenea, publicitate tintita online in baza utilizarii cookie-urilor. Aceasta este cunoscuta sub denumirea de publicitate pe baza de interese. Poate fi facuta pe site-uri ale altor organizatii, precum si alte canale media online, cum ar fi site-uri de retele sociale. De asemenea, putem combina date colectate prin intermediul cookie-urilor cu alte date pe care le-am colectat. Daca nu doriti prelucrarea niciunor informatii prin utilizarea cookie-urilor, verificati sectiunea noastra Cookie-uri de pe site-ul www.victronic.ro. Aceasta explica modul de a controla si de a opta pentru a nu accepta cookie-uri.
  • Amintiti-va ca a opta pentru renuntarea la publicitatea pe baza de interese nu va opri afisarea reclamelor – dar acestea nu vor mai fi individualizate in functie de interesele dvs.
  1. Crearea de profiluri

In unele situatii va fi necesar sa va intocmim profilul, in scopuri de prevenire a fraudelor si securitate.

Prevenirea fraudelor si securitate

  • Vom prelucra datele cu privire la traficul dvs. in scopuri de protectie anti-frauda si detectare a fraudelor, pentru protejarea site-urilor noastre si detectarea utilizarii incorecte sau a avariilor la nivelul acestora.

Modalitatea in care facem schimb de date cu caracter personal

Daca este cazul, facem schimb de informatii referitoare la dvs. cu:

  • Parteneri sau agenti implicati in livrarea produselor si serviciilor pe care le-ati comandat sau utilizat;
  • Societati contractate sa presteze servicii pentru sau in numele SC JUGUAR IMP SRL ;
  • Agentii de colectare a datoriilor sau alte organizatii de recuperare a datoriilor;
  • Agentii de aplicare a legii, organe guvernamentale, organizatii de reglementare, instante sau alte autoritati publice daca avem aceasta obligatie legala sau suntem autorizati prin lege;
  • O terta parte sau un organ, atunci cand dezvaluirea respectiva este necesara pentru indeplinirea oricarei legi aplicabile sau a altei cerinte legale sau de reglementare;
  • Terte parti pentru promotii comune cu acea tetra. Acestea vor raspunde pentru conformarea lor cu legile aplicabile privind protectia datelor;
  • Organizatii partenere pe care le-am ales cu atentie pentru a va putea contacta in legatura cu produsele si serviciile lor (care pot include sau nu produse si servicii SC JUGUAR IMP SRL );
  • Alte terte parti, atunci cand le-ati dat acordul pentru dezvaluire in scopuri de autentificare si prevenire a fraudelor.

Managementul fraudelor si aplicarea legii

  • Vom dezvalui informatii daca acest lucru este justificat in scopul de a ne proteja impotriva fraudelor, a ne apara drepturile sau proprietatea, sau a proteja interesele clientilor nostrii
  • De asemenea, este posibil sa fie necesar sa dezvaluim informatiile dvs. pentru a ne conforma obligatiei legale de a raspunde la cererile legale ale autoritatii. Datele dvs. cu caracter personal vor fi communicate doar atunci cand consideram, cu buna credinta, ca avem obligatia de a face acest lucru in conformitate cu legea si in baza unei evaluari exhaustive a tuturor cerintelor legale.

Fuziuni si achizitii

Daca trecem printr-o procedura de reorganizare sau de vanzare catre o alta organizatie, vom comunica informatiile dvs. catre acea organizatie.

Tertele parti cu care lucram

Daca ati achizitionat produse si servicii de SC JUGUAR IMP SRL  utilizand o terta parte sau o organizatie partenera, de multe ori trebuie sa facem schimb de informatii cu acestea ca parte a actiunii de administrare a acelei relatii si a contului dvs. – de exemplu, pentru identificarea comenzii dvs. si pentru a face plata catre aceste terte parti sau organizatii.

Daca am incheiat un contract cu un prestator de servicii sau contractant pentru a ne presta servicii sau a presta un serviciu in numele nostru, iar acestia pot avea acces la datele dvs. cu caracter personal, nu ii autorizam sa utilizeze sau sa dezvaluie datele dvs. cu caracter personal decat in legatura cu prestarea serviciilor lor.

Colectam si combinam informatii in scopul de a monitoriza utilizarea de catre dvs.a produselor si serviciilor, precum si utilizarea acestora de catre ceilalti clienti ai nostri, precum si pentru a ne ajuta sa imbunatatim calitatea produselor si serviciilor oferite. Furnizam aceste informatii unor terte parti (de exemplu, furnizorilor de continut si agentiilor de publicitate), dar nicio astfel de raportare catre o terta parte nu va include informatii ce pot identifica un client individual.

Durata de pastrare a datelor dvs.cu caracter personal

 

   Furnizarea datelor mentionate la „Tipurile de informatii pe care le putem avea sunt, daca este cazul ” , este necesara pentru a putea defasura activitatile precizate la:  Scopul prelucrarii,

Pct. 1. „Pentru prestarea serviciului nostru”: Restul datelor colectate in cadrul procesului de înregistrare a persoanelor vizate,  respectiv cele precizate la:” Scopul prelucrarii “,

Pct. 2. Pentru imbunatatirea serviciilor pe care vi le oferim,

Pct. 3. Pentru marketing si individualizarea serviciilor pe care vi le oferim ,

Pct. 4.  Crearea de profiluri  sunt furnizate de dvs. in mod voluntar. Nu sunteti obligati sa ne furnizati aceste date personale iar aceste date nu sunt o cerinta legala sau contractuala sau o cerinta necesara pentru a incheia un contract.

Dacă nu ne furnizati aceste date personale, acest lucru nu va avea consecinte asupra dvs.

 

   In mod normal, vom stoca informatiile dvs. atata timp cat aveti un cont VICTRONIC.RO  . Datele dvs. personale vor fi stocate pana la momentul incetarii relatiei cu dvs.,  cu excepția cazului in care avem obligatia legala de a stoca in continuare datele dvs. in scopul de a le prezenta autoritatilor publice, de exemplu autoritatilor fiscale. Stocarea si transferul datelor dvs. personale catre autoritatile publice in scopul indeplinirii unei obligatii legale se bazeaza in mod legal pe Art. 6 paragraful 1 teza 1 litera c) GDPR.

Puteti sa ne solicitati stergerea contului dvs. oricand, iar noi vom da curs acestor solicitari, sub rezerva stocarii ulterioare doar a informatiilor strict necesare din punct de vedere legal si al interesului nostru legitim.

Pastrarea in siguranta a datelor dvs.cu caracter personal

Avem echipe de securitate specializate care analizeaza si imbunatatesc in mod constant masurile pe care le-am adoptat pentru protectia datelor dvs. cu caracter personal impotriva oricarui acces neautorizat, pierdere accidentala, dezvaluire sau distrugere.

Comunicarile prin internet (cum ar fi e-mailurile) nu sunt sigure daca nu sunt criptate.Comunicarile dvs.pot traversa mai multe tari inainte de a fi remise, deoarece aceasta este natura internetului.

Nu putem accepta responsabilitatea pentru niciun acces neautorizat sau pierdere de date cu caracter personal care nu tine de controlul nostru.

Nu va vom cere niciodata sa ne comunicati informatiile dvs. sigure, personale sau privind contul, printr-un mijloc de comunicare nesolicitat. Raspundeti pentru pastrarea in siguranta a informatiilor personale si privind contul si pentru necomunicarea acestora catre alte persoane.

Site-ul nostru web poate contine link-uri la site-urile web ale unor terte parti.Nu raspundem pentru securitatea si continutul respectivelor site-uri ale tertelor parti. Prin urmare, asigurati-va ca cititi politica acelei societati privind protectia datelor si cookie-urile inainte de a utiliza sau de a pune informatiile personale pe site-ul acestora.

Acelasi lucru se aplica in cazul oricaror site-uri sau continuturi ale tertelor parti la care va conectati utilizand produsele si serviciile noastre.

Puteti alege sa dezvaluiti datele dvs. in anumite moduri cum ar fi plug-in-urile retelelor de socializare (inclusiv cele oferite de Google, Facebook, Twitter si Pinterest) sau utilizand servicii ale tertelor parti care va permit sa postati public analize sau alte informatii, iar o terta parte ar putea utiliza informatiile respective.

Plug-in-urile retelelor de socializare si aplicatiile de socializare sunt operate chiar de reteaua de socializare si respecta conditiile de utilizare si politicile acelor retele privind protectia datelor si cookie-urile. Trebuie sa va asigurati ca aveti cunostinta de acestea.

Drepturile dvs.

 Dreptul de a primi informatii cu privire la prelucrarea datelor si o copie a datelor procesate (dreptul de acces, articolul 15 RGPD)

Aveti dreptul de a solicita o copie a datelor cu caracter personal pe care le detine SC JUGUAR IMP SRL  in legatura cu dvs. Pentru a face aceasta cerere in calitate de persoana fizica sau terta parte autorizata, va rugam sa utilizati link-ul din contul dvs. de pe

         Dreptul de a solicita rectificarea datelor inexacte sau completarea datelor incomplete (dreptul de acces, art. 16 RGPD)

Aveti dreptul de a rectifica datele detinute in legatura cu dvs., daca acestea nu sunt corecte. Daca datele pe care le detinem cu privire la dvs. trebuie actualizate sau in cazul in care considerati ca acestea pot fi incorecte, va puteti autentifica in cont pentru actualizarea acestora sau puteti contacta echipa noastra de Relatii cu Clientii.

          Dreptul de a primi datele personale cu privire la persoana vizată într-un format structurat, utilizat în mod obisnuit si mecanolizibil si de a solicita transmiterea acestor date catre un alt operator (dreptul la portabilitatea datelor, articolul 20 RGPD)

Aveti dreptul de a putea lua cu dvs.datele proprii pe care ni le-ati comunicat in anumite circumstante. De exemplu, SC JUGUAR IMP SRL  se asigura ca va puteti lua datele permitandu-va sa descarcati facturile printr-un singur clic. Pentru aceasta, trebuie sa va autentificati pe www.victronic.ro si sa accesati sectiunea de comenzi.

         Dreptul de a se opune prelucrarii datelor cu intentia de a inceta prelucrarea (dreptul la obiectie, articolul 21 RGPD)

In anumite circumstante, aveti dreptul de a va opune prelucrarii de catre SC JUGUAR IMP SRL  a datelor dvs. cu caracter personal.

Pentru a nu mai primi mesaje de marketing:

Dreptul de a retrage oricand un consimtamant dat in vederea opririi unei prelucrari a datelor care se bazeaza pe consimtamantul dvs. (dreptul de retragere a consimtamantului, articolul 7 RGPD)

Retragerea nu va afecta legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului acordat inainte de retragere.

Daca nu doriti sa mai primiti mesaje de marketing din partea SC JUGUAR IMP SRL  privind serviciile si produsele noastre si/sau ale partenerilor nostri, puteti opta pentru a renunta la toate comunicarile de marketing sau doar la metodele selectate (e-mail).

Exista diverse metode de a renunta la primirea mesajelor de marketing:

  • Autentificati-va in cont, sectiunea Setari privind Protectia Datelor pentru gestionarea permisiunilor proprii; meniul Setari privind Protectia Datelor va va oferi si posibilitatea de a renunta la sau de a va abona la primirea de marketing personalizat.
  • Contactati echipa de Relatii cu clientii
  • Faceti clic pe link-ul de la sfarsitul unui e-mail sau text de marketing pentru a va dezabona;
  • Trimiteti un e-mail la adresa salesonline@juguar.ro.

Daca optati pentru renuntarea la mesajele de marketing, aceasta nu inseamna ca nu veti mai primi mesaje referitoare la servicii. Pe acestea le veti primi in continuare (daca nu  indicati altfel).

Pentru administrarea cookie-urilor si o mai buna intelegere a ceea ce sunt acestea:

Doriti sa dezactivati un cookie sau sa intelegeti mai multe cu privire la natura acestora? Consultati sectiunea Cookie-uri pe site-ul nostru www.victronic.ro pentru detalii complete in acest sens.

Pentru a obiecta la alte prelucrari realizate in temeiul intereselor noastre legitime:

Va rugam sa contactati echipa noastra de Relatii cu Clientii sau trimiteti-ne un e-mail la salesoniline@juguar.ro .

          Dreptul de a depune o plangere la o autoritate de supraveghere daca considerati ca prelucrarea datelor este o incalcare a RGPD (dreptul de a depune o plangere la o autoritate de supraveghere, articolul 77 RGPD)

Cum sa inaintati o plangere

Daca doriti sa ne contactati in legatura cu oricare dintre drepturile dvs. sau sa faceti o plangere in legatura cu modul in care utilizam datele dvs. cu caracter personal, va rugam sa contactati echipa noastra de Relatii cu Clientii sau trimiteti-ne un e-mail salesonline@juguar.ro.Vom face toate eforturile pentru a ajuta, dar daca aveti in continuare nemultumiri, puteti contacta Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal- datele de contact se gasesc la adresa www.dataprotection.ro

   Dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii datelor (dreptul la restrictionare a procesarii, articolul 18 RGPD)

In cazul in care considerati ca datele pe care le detinem cu privire la dvs.sunt incorecte sau considerati ca nu ar trebui sa prelucram datele dvs., va rugam sa contactati echipa noastra de Relatii cu Clientii pentru o discutie in legatura cu drepturile pe care le aveti. In anumite circumstante, veti avea dreptul de a ne cere restrictionarea prelucrarii.

    Dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal si, in cazul in care datele cu caracter personal au fost făcute publice, transmiterea informatiilor referitoare la solicitarea de stergere catre alti operatori (dreptul de ștergere, articolul 17 RGPD)

SC JUGUAR IMP SRL urmareste sa prelucreze si sa pastreze datele dvs. doar atat timp cat acest lucru este necesar. In anumite circumstante, aveti dreptul de a ne solicita sa stergem datele dvs. cu caracter personal pe care le detinem. In cazul in care considerati ca va pastram datele mai mult decat este necesar, ar fi bine sa verificati mai intai la serviciul de Relatii cu Clientii daca a incetat contractul dvs. cu SC JUGUAR IMP SRL .  Daca acesta a incetat, este posibil sa avem in continuare temeiuri legale pentru prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal.

7. Politica de vanzare online

7.1. Accesul la serviciu

  • 7.1.1. Accesul la serviciu este permis oricarui Membru care poseda sau isi creeaza un Cont sau oricărui Client ce va apela la varianta de comanda rapida (fara cont)
  • 7.1.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Membrul va trebui sa accepte Termenii si Conditiile ce reglementeaza raportul juridic dintre VICTRONIC si client/membru
  • 7.1.3. VICTRONIC isi rezerva dreptul de a restrictiona sau exclude accesul Clientului la Serviciu, si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate si de a sterge sau restrictiona Contul acestuia, in limitele legii, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului pe site, accesul si existenta Contului acestuia ar putea prejudicia sau prejudiciaza in vreun fel VICTRONIC. Clientul se poate adresa, in scris, Departamentului de Relatii cu Clientii al companiei, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.
  • 7.1.4. Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri/Clienti.

7.2. Produse si servicii

  • 7.2.1. VICTRONIC poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care VICTRONIC are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.
  • 7.2.2. Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.
  • 7.2.3. VICTRONIC poate limita unuia sau mai multor Clienti, capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, in conditiile art. 7.1.
  • 7.2.4. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.
  • 7.2.7. Facturarea produselor achizitionate se va emite exclusiv in LEI. In cazul in care plata se efectueaza prin card bancar, VICTRONIC va debita contul curent al Clientului cu sumele reprezentand contravaloarea produselor comandate, ulterior transmiterii catre acesta din urma a confirmarii comenzii.
  • 7.2.8. In cazul platilor online VICTRONIC nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de moneda nationala. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Clientul.
  • 7.2.9. Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea VICTRONIC, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
  • 7.2.10. In descrierea produselor si/sau serviciilor VICTRONIC isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii / etc.) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective.

7.3. Comanda online

  • 7.3.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site, prin adaugarea produsului/produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. O data adaugat in cosul de cumparaturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stocpe stoc. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine rezervarea automata a respectivului produs.
  • 7.3.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
  • 7.3.3. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca VICTRONIC poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de VICTRONIC si prevazut in cadrul prezentului Document, in orice situatie in care este necesara contactarea Clientului.
  • 7.3.4. VICTRONIC poate denunta unilateral comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

  • 7.3.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;
  • 7.3.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de VICTRONIC, in cazul platii online;
  • 7.3.4.3. datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte;
  • 7.3.4.4. activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura, sau prejudiciaza in orice fel VICTRONIC si/sau partenerii acestuia;
  • 7.3.4.5 realizarea a mai mult de o incercare de livrare consecutive, esuata;

  • 7.3.5. Clientul poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat in conformitate cu art. 7.3.3.;
  • 7.3.6. In cazul in care Clientul renunta in cadrul termenului legal de retragere din contract, la o comanda efectuata, pentru care plata a fost efectuata cu card bancar si in care banca emitenta a cardului Clientului a virat sumele achitate in contul VICTRONIC, suma aceasta va fi returnata de catre VICTRONIC in maximum 30 zile calendaristice de la data la care aceasta din urma a luat la cunostinta acest fapt, in contul IBAN indicat in scris de catre Client.
  • 7.3.7. In cazul in care un produs comandat de catre Client, efectuand in prealabil o plata cu card VICTRONIC bancar nu poate fi livrat de catre VICTRONIC, din culpa sa sau din culpa unui tert, VICTRONIC va informa clientul asupra acestui fapt si va depune toate diligentele legale pentru recuperarea sumei si returnarea in contul Clientului, in termen de 14 zile lucratoare de la recuperarea acestei sume, daca recuperarea se impune.
  • 7.3.8. Clientul nu are dreptul de a modifica continutul unei comenzi dupa ce aceasta a fost pregatita sau expediata.
  • 7.3.9. Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea VICTRONIC, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
  • 7.3.10. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client dupa momentul efectuarii modificarii, luandu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.

7.4. Comanda telefonica

  • 7.4.1. Clientul / Membrul VICTRONIC NU  poate efectua comenzi telefonice.

7.5. Transport

  • 7.5.1. Livrarea catre Client a produselor/serviciilor achizitionate, este efectuata prin intermediul unei firme de curierat rapid. Firma de curierat rapid, prelucreaza date cu caracter personal ale Clientului VICTRONIC, exclusiv pentru prestarea serviciilor de transport a produselor achizitionate de acestia de pe website-ul companiei si numai cu respectarea intocmai a prezentului document Termeni si Conditii VICTRONIC. De asemenea, tertii parteneri ai firmei de curierat rapid, mandatati pentru indeplinirea serviciilor de transport, care proceseaza date cu caracter personal ale Clientilor VICTRONIC, sunt tinuti la respectarea intocmai a termenilor si conditiilor legii cu privire la siguranta prelucrarii datelor cu caracter personal si a prezentului document Termeni si Conditii VICTRONIC. In acest sens, firma de curierat rapid poate contacta Clientii VICTRONIC  prin orice mijloc de comunicare (e-mail, telefon, SMS) in limitele si in scopul prevazut in prezentul articol.
  • 7.5.2. Livrarile se vor efectua, in medie, in 3 zile de la efectuarea comenzii. In cazul in care produsul va fi livrat cu depasirea termenului susmentionat, VICTRONIC  va informa Clientul prin E-mail, in termen de 7 zile de la lansarea comenzii, iar Clientul poate renunta la comanda, fara a avea dreptul de a solicita daune interese. 

7.6. Refuzul receptionarii coletului si Returnarea produselor

  • 7.6.1. Clientul VICTRONIC  poate refuza receptionarea coletului ce contine produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, sau, dupa caz, poate returna produsele, in urmatoarele situatii:

- 7.6.1.1. Coletul prezinta deteriorari severe;

- 7.6.1.2. Produsele au fost livrate / facturat gresit;

- 7.6.1.3. Produsele prezinta defecte de fabricatie;

- 7.6.1.4 Produsele nu corespund descrierii;

- 7.6.1.5. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris VICTRONIC  ca renunta la cumparare, cu respectarea termenului de 14 zile calendaristice de la primirea produsului conform prevederilor OG 34/2014 și cu conditia nedesigilarii coletului.

- 7.6.1.6. Avand in vedere ca produsele comercializate de VICTRONIC , sunt produse ce sunt exceptate de la dreptul de retragere, conform art. 16 din OG 34/2014, deoarece sunt produse de lenjerie intima ce nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igienă, sens in care clientul nu mai este indreptatit la returnare decat in conditiile in care dupa desigilarea coletului, in colet va gasi un alt produs sau o alta marime a produsului, fata de cel/cea comandata de acesta

  • 7.6.2. Clientul se obliga sa notifice VICTRONIC , intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor.
  • 7.6.3. Clientului care a notificat VICTRONIC  conform art 7.8.2, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile calendaristice, in caz contrar, VICTRONIC  considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.
  • 7.6.4. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului.
  • 7.6.5. In cazul inlocuirii produsului cu unul avand marimea nou comandata, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
  • 7.6.6. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
  • 7.6.7. In toate cazurile, cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre VICTRONIC .

8. Politica de returnare – Victronic.ro

8.1 Nota introductiva:

Confortul cumparaturilor online se transforma pentru multi dintre noi intr-o necesitate ce vine insotita si cu extrem de multe beneficii .

Castigam timp, bani, avem posibilitatea alegerii dintr-un numar foarte mare de produse, le putem compara specificatiile tehnice, putem viziona o multitudine de imagini foto sau video despre aceste produse, putem citi recenziile altor cumparatori, beneficiem de conditii de transport extrem de avantajoase sau chiar gratuite, etc. Insa, se poate intampla, ca si dupa o cautare amanuntita, masuratori sau orice alte criterii pe care le-am luat in considerare atunci cand am luat decizia de cumparare, odata ajunse acasa produsele comandate, sa ne dam seama, ca nu sunt cele pe care le-am dorit sau aveam nevoie .

Nu trebuie sa regretam ci doar sa citim cu atentie conditiile de retur de mai jos, inainte de a cumpara.  Inainte de a incepe procedurile de returnare, noi consideram ca v-ar fi de un real folos, o convorbire cu unul din consultantii nostri de vanzari, care va pot ajuta in luare unei decizii corecte . 

8.1.2 Conditii generale:

Va informam ca in conformitate cu OUG34/2014, beneficiati de un termen de solicitare retur de 14 zile calendaristice valabil de la data cand ati intrat in posesia produsului comandat online si livrat prin intermediul unui curier agreat de furnizor.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

In conformitate cu OUG34/2014, clientul (persoana fizica) care doreste sa isi exercite dreptul de retragere si retur, trebuie sa aiba in vedere urmatoarele aspecte:

  • Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare sub aspect fizic si functional cum a fost la data cand a fost receptionat in baza comenzii facute online.
  • Clientul trebuie sa raspunda pentru diminuarea valorii bunului, datorata utilizarii acestuia intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii caracteristicilor si modului de functionare.
  • Furnizorul poate retine o suma de bani echivalenta cu costurile de reconditionare a produselor returnate cu deficiente de aspect, functionare, accesorii lipsa sau ambalaj incomplet, deteriorat excesiv sau lipsa. Aceasta suma este stabilita de catre un service autorizat in baza unei oferte de pret sau deviz de reparatie.
  • Clientul poate renunta la decizia de retur si dupa ce produsul returnat a intrat in posesia Furnizorului. In acest caz costurile de returnare sau relocare a produsului sunt in atributiile Clientului.

SC JUGUAR IMP SRL  isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea returului in urmatoarele situatii:

  • returnari repetate (mai mult de doua retururi repetate pentru acelasi tip, marca si model de produs).
  • daca au fost cumparate mai multe produse de acelasi tip, marca si model, se accepta returnarea unui singur produs desigilat (restul de produse sunt acceptate numai daca sunt sigilate in ambalajul original cu toate etichetele originale).

Consecintele returnarii

·         Daca alegeti sa returnati produsele, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a returna produsele.

·         In cazul in care ne expediati produsele, va informam ca va trebui sa suportati costul returnarii produselor.

·         In cazul returnarii complete (inclusiv in situatia refuzului de receptie a comenzii sau a imposibilitatii de livrare) a produselor costul transportului achitat de client va fi rambursat. In cazul unei returnari partiale costul transportului efectuat nu va fi rambursat fiind costul transportului produselor receptionate si acceptate de dumneavoastra.

  • Costuri suportate de catre vanzator:
    • Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 14 zile de la receptia produsului.
    • Produs ce nu este conform cu specificatiile din oferta vanzatorului.
    • Produs ce nu este conform specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului.
    •  Produs nefunctional in primele 48 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari la receptie.

Expedierea produsului ambalat necorespunzator, care duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului, atrage in totalitate raspunderea expeditorului.

Furnizorul verifica aspectul fizic si functional al produselor returnate in termen de 14 zile de la data achizitiei si va informa Clientul cu privire la starea acestora.

 

8.1.3. Solicitarea returului:

Notificarea deciziei de retur se va face prin completarea formularului de retur aflat in "Contul meu > Formular de retur", disponibil si accesand link-ul aferent , sau printr-un email pe adresa salesonline@juguar.ro .

Dupa completarea formularului de retur, produsul in cauza trebuie sa ajunga la Furnizor in termen de 14 zile calendaristice.

Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari statusul acesteia din  contul tau de client  , in sectiunea  comenzi .

Modificare sau anulare comanda 

Posibilitatea anularii unei comenzi sau livrari este disponibila in contul tau de client, sectiunea comenzi . In cazul in care anularea nu mai este posibila din cont, daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la  salesonline@juguar.ro  .  Colegii nostri  vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda.

8.1.4. Conditiile privind starea produsului pentru care se solicita retur:

  • sa fie cu etichetele specifice de identificare intacte.
  • sa fie insotit de toate accesoriile cu care a fost livrat, inclusiv manual de utilizare si certificat de garantie.
  • sa nu prezinte deteriorari de aspect fizic sau functional.
  • sa nu prezinte elemente sau subansamble lipsa.
  • sa nu aiba urme de utilizare sau instalare (resturi alimentare, praf, pete, zgarieturi, tevi taiate, modificari, etc).

Daca produsul returnat a fost insotit de materiale promotionale sau cadouri, se vor returna si acestea in conditiile de aspect fizic, functional si ambalare asa cum au fost receptionate.

In cazul in care produsul returnat nu indeplineste conditiile de retur mentionate, furnizorul isi rezerva dreptul (in conformitate cu OUG134/2014) sa retina din valoarea produsului sumele necesare reconditionarii acestuia pentru a fi adus la starea initiala cand a fost receptionat de client.

 

8.1.5. Returnarea produselor neconforme:

Puteti solicita returul de produse si pentru urmatoarele situatii:

8.1.5.a. Produs care nu este conform cu specificatiile de pe site:

Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre furnizorul mentionat in factura ( SC JUGUAR IMP SRL ).

Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la primirea acestuia puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati primirea lor. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

8.1.5.b. Produse livrate gresit (nu corespund ca marca, categorie sau model cu produsul comandat de catre client):

Daca vi s-a livrat un alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Furnizor, respectiv SC JUGUAR IMP  SRL .

In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit  cu un produs nou, cu conditia notificarii in scris a SC JUGUAR IMP SRL in termen de 24 de ore de la primirea produsului. Daca SC JUGUAR IMP SRL nu poate inlocui produsul cu unul identic, se va restitui contravaloarea produsului.

8.1.6. Produse ce se pot returna doar sigilate, in ambalajul original fara urme de utilizare (in termen de 14 zile calendaristice de la data achizitiei):

Urmatoarele categorii de produse se pot returna numai sigilate in ambalajul original, si cu toate etichetele intacte:

  • Licente software, Jocuri PC & Console, Filme, Muzica (toate produsele livrate pe suport digital: cd/dvd, BD);
  • Consumabile (filtre, cartuse imprimanta, ribon, odorizante, etc);
  • Cartele de memorie SD, micro SD, XD, memory stick, SSD, HDD.
  • Casti audio, microfoane.
  • Produse pentru igiena intima si igiena dentara (periute de dinti, irigatoare bucale, etc.)
  • Produse de igiena corporala (sampon, spumant de baie, gel de dus, creme, lotiuni, deodorant, spray, etc
  • Produse de ingrijire corporala: masini de tuns, si barbierit, aparate de epilat, foarfeci, perii de par, lame de ras, aparate de masaj etc.
  • Produse cosmetice.
  • Produse pentru bucatarie si servire: vase, oale, pahare, tacamuri, tigai, etc
  • Produse textile
  • Becuri, baterii, bujii, acumulatorii auto (ce prezinta urme de utilizare, deficient de aspect fizic nesemnalate la data receptiei).
  • Produse de cosmetica, lubrifianti si filtre auto.
  • Huse si folii pentru tablete si telefoane mobile.
  • Dispozitive medicale: termometre, aparate aerosoli, tensiometru, glucometru, etc)

 

8.1.7. Situatiile in care nu se pot returna produsele achizitionate on-line:

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

  • Produse aduse pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandate de catre client si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti.
  • Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc;
  • Aparatele de aer conditionat care au fost montate, aparatele de bucatarie care au fost folosite, masinile de calcat care prezinta urme de utilizare (zgarieturi, lovituri, accesorii lipsa, urme de calcar, etc.), aspiratoarele care au fost folosite, aparatele de bricolaj care au fost utilizate.
  • Dispozitive si obiecte sanitare care au fost montate sau utilizate: baterii de robineti, chivete, vas WC, cazi de baie, savoniere, suporti de prosoape sau hartie igienica, site si filtre.
  • Produse cosmetice desigilate, utilizate sau probate sau care sunt sigilate dar recipientul este spart si nu a fost semnalat la data receptiei de catre client.
  • Produse de ingrijire corporala utilizate sau probate: masini de tuns, si barbierit, aparate de epilat, foarfeci, perii de par, uscator de par cu perie sau dispozitiv de coafat, placi de indreptat parul, lame de ras, etc.

8.1.8. Mentiuni generale:

In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, de preferat in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

Returnarea produselor la sediul SC JUGUAR IMP SRL  se va face doar in intervalul: Luni-Vineri intre orele 09:00-14:00,  obligatoriu insotite de factura fiscala aferenta, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat returnarea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

 

8.2. Returnarea banilor:

8.2.1. Conditii generale privind returnarea banilor catre client:

Returnarea banilor se efectueaza numai daca produsul a fost achitat de catre client si returnat la Furnizor in termenii precizati de lege (OUG34/2014 cu toate completarile ulterioare).

Pentru persoanele fizice, returnarea banilor se poate face prin transfer bancar in cont sau la cerere.

 Termenul de returnare a banilor:

  • Pentru produsele returnate in primele 14 zile de la achizitie, termenul de rambursare a banilor este de 14 zile de la data cand Furnizorul a receptionat produsul returnat.
  • Pentru produsele cu negatie service sau care au fost returnate pentru ca au fost livrate gresit sau au fost deteriorate din transport, termenul de rambursare a banilor este stabilit de comun acord.

 

8.2.2. Modalitati de plata:

Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

  • pentru Comenzile achitate cu card online -> prin restituire in contul din care a fost efectuata plata.
  • pentru Comenzile achitate cu OP/ramburs/iTransfer/Card bancar -> prin virament bancar.

 

Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in:

·         Ordonata de urgenta nr 34 / 2014

 

·         http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf 
Ordonanta nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta.
http://www.legi-internet.ro/index.php?id=59
Lege nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta
http://www.legi-internet.ro/index.php?id=61

 

  Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email sau la unul din numerele de telefon afisate pe www.victronic.ro .

9. Plata online, siguranta platilor online

Plata online cu card bancar
La VICTRONIC.RO poti plati online in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele Visa,  Mastercard, Maestro, etc.

Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii.

Toate tranzactiile online beneficiaza de serviciile procesatorilor si se bazeaza pe un sistem securizat de procesare a tranzactiilor online care ofera confidentialitate, siguranta si simplitate in comercializarea produselor si serviciilor prin Internet. De asemenea, pentru o crestere a siguranței,  serviciul de plati online Librapay (www.librapay.ro) folosește un server securizat certificat PCI DSS.  

In momentul in care optezi pentru plata cu card bancar vei fi directionat pe un server securizat bancar.  

Exista doi pasi pe care trebuie sa ii urmezi:

1.  Introduci datele de pe cardul de credit/debit card

2. Apeși pe butonul "Plateste" 

Ps: datele de facturare se introduc în site pana a ajunge clientul în pagina de plata.  

Daca tranzactia prin card a fost reusita, urmatorul ecran iti multumeste pentru comanda pe site-ul nostru si iti ofera informatiile relevante pentru comanda. Aceste informatii le vei primi de asemenea prin e-mail.   

10. Limitare de responsabilitate

  VICTRONIC  nu poate fi responsabila in nici un fel in fata nici unui Membru/Client care utilizeaza Site-ul sau Continutul, altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii.

11. Forta majora si cazul fortuit

11.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.

11.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat, va aduce la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.

11.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.

11.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte daune-interese.

11.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului dar in limitele art. 9.3.

12. Litigii

12.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc siteurilor si/sau al oricarui continut trimis de catre VICTRONIC  Membrului/Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prevederile “Termeni si conditii”.

12.2. Orice disputa cu referire la prezentele Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Membru/Client si VICTRONIC  se va rezolva pe cale amiabila, partile depunand toate diligentele necesare in acest sens.

12.3. Orice disputa, de orice fel, care ar putea sa apara intre Membru si VICTRONIC  sau partenerii sai, se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta de la sediul VICTRONIC , in conformitate cu legile romane in vigoare.

12.4. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

12.5. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.

13. Dispozitii finale

13.1. VICTRONIC  isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut cu notificarea prealabila a Membrului sau Clientului, acesta urmand a-si exprima acordul asupra modificarilor, in cel mult 3 zile. In cazul in care clientul/membrul nu isi exprima acordul/dezacordul asupra modificarilor, in interiorul termenului de 3 zile, se va interpreta ca acesta si-a exprimat tacit acordul asupra tuturor modificarilor intervenite asupra prezentelor termeni si conditii.

13.2. In limita prevederilor Termeni si Conditii, VICTRONIC  nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.

13.3. VICTRONIC  isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.