EXPEDIERI SI RETURNARI

Modalitati de livrare

Pentru toate produsele aflate in stoc termenul de livrare este de 24-48 de ore  de la data plasarii comenzii, cu conditia ca aceasta sa se faca pana la ora 13:00. Comenzile se expediaza dupa confirmarea acestora prin email, telefon sau sms.

Livrare in Bucuresti

Pentru comenzile cu o valoare totala de peste 250,01 RON cu TVA livrarea se face in mod gratuit in Bucuresti.
Pentru comenzile cu o valoare totala sub 250.01 RON cu TVA  costul livrarii este de 18,00 RON cu TVA  pentru alegerea modalitatii de livrare FAN Courier, 
GLS Romania  sau  SAMEDAY  .   

Livrare in tara

Pentru comenzile cu o valoare totala de peste 250,01 RON cu TVA livrarea se face in mod gratuit in tara .
Pentru comenzile cu o valoare totala sub 250.01 RON cu TVA  costul livrarii este de 18,00 RON cu TVA  pentru alegerea modalitatii de livrare FAN Courier,  
GLS Romania  sau  SAMEDAY .

 

Trasportul este asigurat de un serviciu de curier rapid  ( FAN COURIER  /GLS Romania/SAMEDAY ). In cazul expeditiilor in afara retelei curierului rapid se adauga 0,80 RON fara TVA pentru fiecare km efectuat.Costul de livrare include primul kg, restul kg se tarifeaza cu 0,85 RON fara TVA.


Informatii utile

Pentru a veni in intampinarea posibilelor probleme ce pot aparea in urma transportului, indiferent de metoda de livrare, va rugam sa aveti in vedere urmatoarele:

  • Va rugam sa VERIFICATI INTEGRITATEA fizica a coletului/coletelor in prezenta curierului, inainte de a le receptiona. In cazul in care integritatea fizica a coletului/coletelor este vizibil compromisa, va rugam sa refuzati primirea.
  • Puteti deschide coletul/coletele doar dupa ce ati platit contravaloarea lor.
  • La preluarea coletului/coletelor, asigurati-va ca produsul corespunde cu ce ati comandat.
  • Va rugam sa VERIFICATI INTEGRITATEA produsului/produselor, dupa receptie, in prezenta curierului. In cazul in care produsul/produsele nu corespund calitativ sau exista urme de lovituri din cauza transportului va rugam sa semnalati acest lucru intr-un proces verbal, semnat si de curier!

Va rugam sa semnalati orice neconformitate survenita in urma transportului prin email pe adresa: salesonline@juguar.ro sau telefonic: 0742.230.999 .

  • Va rugam sa VERIFICATI INTEGRITATEA fizica a coletului/coletelor in prezenta curierului, inainte de a le receptiona. In cazul in care integritatea fizica a coletului/coletelor este vizibil compromisa, va rugam sa refuzati primirea.
  • Puteti deschide coletul/coletele doar dupa ce ati platit contravaloarea lor.
  • La preluarea coletului/coletelor, asigurati-va ca produsul corespunde cu ce ati comandat.
  • Va rugam sa VERIFICATI INTEGRITATEA produsului/produselor, dupa receptie, in prezenta curierului. In cazul in care produsul/produsele nu corespund calitativ sau exista urme de lovituri din cauza transportului va rugam sa semnalati acest lucru intr-un proces verbal, semnat si de curier!

Va rugam sa semnalati orice neconformitate survenita in urma transportului prin email pe adresa: salesonline@juguar.ro sau telefonic: 0742.230.999.

Politica de returnare – VICTRONIC

1. Returnarea produselor comandate on-line

1.1 Nota introductiva:

Confortul cumparaturilor online se transforma pentru multi dintre noi intr-o necesitate ce vine insotita si cu extrem de multe beneficii .

Castigam timp, bani, avem posibilitatea alegerii dintr-un numar foarte mare de produse, le putem compara specificatiile tehnice, putem viziona o multitudine de imagini foto sau video despre aceste produse, putem citi recenziile altor cumparatori, beneficiem de conditii de transport extrem de avantajoase sau chiar gratuite, etc. Insa, se poate intampla, ca si dupa o cautare amanuntita, masuratori sau orice alte criterii pe care le-am luat in considerare atunci cand am luat decizia de cumparare, odata ajunse acasa produsele comandate, sa ne dam seama, ca nu sunt cele pe care le-am dorit sau aveam nevoie .

Nu trebuie sa regretam ci doar sa citim cu atentie conditiile de retur de mai jos, inainte de a cumpara.  Inainte de a incepe procedurile de returnare, noi consideram ca v-ar fi de un real folos, o convorbire cu unul din consultantii nostri de vanzari, care va pot ajuta in luare unei decizii corecte . 

1.2 Conditii generale:

Va informam ca in conformitate cu OUG34/2014, beneficiati de un termen de solicitare retur de 14 zile calendaristice valabil de la data cand ati intrat in posesia produsului comandat on-line si livrat prin intermediul unui curier agreat de furnizor.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

In conformitate cu OUG34/2014, clientul (persoana fizica) care doreste sa isi exercite dreptul de retragere si retur, trebuie sa aiba in vedere urmatoarele aspecte:

  • Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare sub aspect fizic si functional cum a fost la data cand a fost receptionat in baza comenzii facute on-line.
  • Clientul trebuie sa raspunda pentru diminuarea valorii bunului, datorata utilizarii acestuia intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii caracteristicilor si modului de functionare.
  • Furnizorul poate retine o suma de bani echivalenta cu costurile de reconditionare a produselor returnate cu deficiente de aspect, functionare, accesorii lipsa sau ambalaj incomplet, deteriorat excesiv sau lipsa. Aceasta suma este stabilita de catre un service autorizat in baza unei oferte de pret sau deviz de reparatie.
  • Clientul poate renunta la decizia de retur si dupa ce produsul returnat a intrat in posesia Furnizorului. In acest caz costurile de returnare sau relocare a produsului sunt in atributiile Clientului.

SC JUGUAR IMP SRL  isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea returului in urmatoarele situatii:

  • returnari repetate (mai mult de doua retururi repetate pentru acelasi tip, marca si model de produs).
  • daca au fost cumparate mai multe produse de acelasi tip, marca si model, se accepta returnarea unui singur produs desigilat (restul de produse sunt acceptate numai daca sunt sigilate in ambalajul original cu toate etichetele originale).

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la receptia produsului care a facut obiectul vanzarii.

Produsele expediate prin intermediul curieratului trebuie sa fie returnate OBLIGATORIU cu optiunea de "Deschidere colet la livrare" pentru a permite furnizorului sa verifice continutul si aspectul fizic al produsului returnat.
In cazul in care produsele returnate nu beneficiaza de aceasta optiune, ne rezervam dreptul de a refuza receptia acestora.

Expedierea produsului ambalat necorespunzator, care duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului, atrage in totalitate raspunderea expeditorului.

Furnizorul verifica aspectul fizic si functional al produselor returnate in termen de 14 zile de la data achizitiei si va informa Clientul cu privire la starea acestora.

 

1.3. Solicitarea returului:

Notificarea deciziei de retur se va face prin completarea formularului de retur aflat in "Contul meu > Formular de retur", disponibil si accesand link-ul aferent , sau printr-un email pe adresa salesonline@juguar.ro .

Dupa completarea formularului de retur, produsul in cauza trebuie sa ajunga la Furnizor in termen de 14 zile calendaristice.

Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari statusul acesteia din  contul tau de client  , in sectiunea  comenzi .

Modificare sau anulare comanda 

Posibilitatea anularii unei comenzi sau livrari este disponibila in contul tau de client, sectiunea comenzi . In cazul in care anularea nu mai este posibila din cont, daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la salesonline@juguar.ro .  Colegii nostri  vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda. 

 

1.4. Conditiile privind starea produsului pentru care se solicita retur:

  • sa fie cu etichetele specifice de identificare intacte.
  • sa fie insotit de toate accesoriile cu care a fost livrat, inclusiv manual de utilizare si certificat de garantie.
  • sa nu prezinte deteriorari de aspect fizic sau functional.
  • sa nu prezinte elemente sau subansamble lipsa.
  • sa nu aiba urme de utilizare sau instalare (resturi alimentare, praf, pete, zgarieturi, tevi taiate, modificari, etc).

Daca produsul returnat a fost insotit de materiale promotionale sau cadouri, se vor returna si acestea in conditiile de aspect fizic, functional si ambalare asa cum au fost receptionate.

In cazul in care produsul returnat nu indeplineste conditiile de retur mentionate, furnizorul isi rezerva dreptul (in conformitate cu OUG134/2014) sa retina din valoarea produsului sumele necesare reconditionarii acestuia pentru a fi adus la starea initiala cand a fost receptionat de client.

 

1.5. Returnarea produselor neconforme:

Puteti solicita returul de produse si pentru urmatoarele situatii:

1.5.a. Produs care nu este conform cu specificatiile de pe site:

Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre furnizorul mentionat in factura ( SC JUGUAR IMP SRL ).

Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la primirea acestuia puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati primirea lor. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

1.5.b. Produse livrate gresit (nu corespund ca marca, categorie sau model cu produsul comandat de catre client):

Daca vi s-a livrat un alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Furnizor, respectiv SC JUGUAR IMP  SRL .

In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit  cu un produs nou, cu conditia notificarii in scris a SC JUGUAR IMP SRL in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Daca SC JUGUAR IMP SRL nu poate inlocui produsul cu unul identic, se va restitui contravaloarea produsului.

1.6. Produse ce se pot returna doar sigilate, in ambalajul original fara urme de utilizare (in termen de 14 zile calendaristice de la data achizitiei):

Urmatoarele categorii de produse se pot returna numai sigilate in ambalajul original, si cu toate etichetele intacte:

  • Licente software, Jocuri PC & Console, Filme, Muzica (toate produsele livrate pe suport digital: cd/dvd, BD);
  • Consumabile (filtre, cartuse imprimanta, ribon, odorizante, etc);
  • Cartele de memorie SD, micro SD, XD, memory stick, SSD, HDD.
  • Casti audio, microfoane.
  • Produse pentru igiena intima si igiena dentara (periute de dinti, irigatoare bucale, etc.)
  • Produse de igiena corporala (sampon, spumant de baie, gel de dus, creme, lotiuni, deodorant, spray, etc
  • Produse de ingrijire corporala: masini de tuns, si barbierit, aparate de epilat, foarfeci, perii de par, lame de ras, aparate de masaj etc.
  • Produse cosmetice.
  • Produse pentru bucatarie si servire: vase, oale, pahare, tacamuri, tigai, etc
  • Produse textile
  • Becuri, baterii, bujii, acumulatorii auto (ce prezinta urme de utilizare, deficient de aspect fizic nesemnalate la data receptiei).
  • Produse de cosmetica, lubrifianti si filtre auto.
  • Huse si folii pentru tablete si telefoane mobile.
  • Dispozitive medicale: termometre, aparate aerosoli, tensiometru, glucometru, etc)

 

1.7. Situatiile in care nu se pot returna produsele achizitionate on-line:

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

  • Produse aduse pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandate de catre client si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti.
  • Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc;
  • Aparatele de aer conditionat care au fost montate, aparatele de bucatarie care au fost folosite, masinile de calcat care prezinta urme de utilizare (zgarieturi, lovituri, accesorii lipsa, urme de calcar, etc.), aspiratoarele care au fost folosite, aparatele de bricolaj care au fost utilizate.
  • Dispozitive si obiecte sanitare care au fost montate sau utilizate: baterii de robineti, chivete, vas WC, cazi de baie, savoniere, suporti de prosoape sau hartie igienica, site si filtre.
  • Produse cosmetice desigilate, utilizate sau probate sau care sunt sigilate dar recipientul este spart si nu a fost semnalat la data receptiei de catre client.
  • Produse de ingrijire corporala utilizate sau probate: masini de tuns, si barbierit, aparate de epilat, foarfeci, perii de par, uscator de par cu perie sau dispozitiv de coafat, placi de indreptat parul, lame de ras, etc.

1.8. Mentiuni generale:

In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, de preferat in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

Returnarea produselor la sediul SC JUGUAR IMP SRL  se va face doar in intervalul: Luni-Vineri intre orele 09:00-14:00.

 

2. Returnarea banilor:

2.1. Conditii generale privind returnarea banilor catre client:

Returnarea banilor se efectueaza numai daca produsul a fost achitat de catre client si returnat la Furnizor in termenii precizati de lege (OUG34/2014 cu toate completarile ulterioare).

Pentru persoanele fizice, returnarea banilor se poate face prin transfer bancar in cont sau la cerere.

 Termenul de returnare a banilor:

  • Pentru produsele returnate in primele 14 zile de la achizitie, termenul de rambursare a banilor este de 14 zile de la data cand Furnizorul a receptionat produsul returnat.
  • Pentru produsele cu negatie service sau care au fost returnate pentru ca au fost livrate gresit sau au fost deteriorate din transport, termenul de rambursare a banilor este stabilit de comun acord.

 

2.2. Modalitati de plata:

Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

  • pentru Comenzile achitate cu card online -> prin restituire in contul din care a fost efectuata plata.
  • pentru Comenzile achitate cu OP/ramburs/iTransfer/Card bancar -> prin virament bancar.

 

Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in:

           http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf 
Ordonanta nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta.
http://www.legi-internet.ro/index.php?id=59
Lege nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta
http://www.legi-internet.ro/index.php?id=61

 

   Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email sau la unul din numerele de telefon afisate pe www.victronic.ro .

   Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email sau la unul din numerele de telefon afisate pe victronic.ro .